Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно датчици ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ относно датчици ...

    Здравейте,

    ще се радвам , ако някой , който знае сподели какви са посочените датчици на снимките по-долу . Също ме интересува, дали някой от тези е температурният датчик ( за инжекциона ) , като алфата е с GM-ски, а не с бошовски такъв. (ако има значение ?!? ) Ако пък го няма на снимките, къде другаде би могъл да е

    Снимки:

    Обща, на която съм обозначил горе-долу разположението на 3-те датчика:



    Далечна и близка снимка на датчик номер 1 (от първата снимка ) :




    Далечна и близка снимка на датчик номер 2 (от първата снимка ) :




    Далечна и близка снимка на датчик номер 3 (от първата снимка ) :




    Предварително едно ГОЛЯМО благодаря
    97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
    02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
    Accord i-ctdi 2.2 Executive

  • #2
    Малко ми е объркващо по снимки но все пак -

    1 - температура на таблото
    2 - лампата за прегряване
    3 - Трябва да е температурния датчик
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Aз доколкото си спомням и 2-та датчика са отляво зад колектора този за инжекциона е със син куплунг а другите са с обикновенни кабелни обувки,само този за уреда е отпред
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        На снимка #2 мисля че е темп. вода (към инжекциона)

        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

        Comment


        • #5
          На тази снимка номер 2 е датчика за уреда на таблото-поне на мойта старата кола беше така 1.6 боксер с ГМ Рочестър-инжекцион датчика за инжекциона както казах се пада отляво зад колектора зедно с този за лампата за прегряване
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury
            На тази снимка номер 2 е датчика за уреда на таблото-поне на мойта старата кола беше така 1.6 боксер с ГМ Рочестър-инжекцион датчика за инжекциона както казах се пада отляво зад колектора зедно с този за лампата за прегряване
            Може, защото буксата на датчика би трябвало да изглежда като на снимката по-долу.

            Като пишеш "отляво" имаш в предвид лявата страна на колата спрямо шофьорското място или спрямо гледащия двигателя.
            Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

            Comment


            • #7
              Спрямо гледащия двигателя
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Само немога да разбера мислите ли че съм ги написал на изуст И кво приказвате че аз не разбирам нищо снимка номер .... човека ви е дал номера на датчиците напишете ги ясно като мен И Мурджев температурния датчик определено е с два кабела Затва съм го дал Но 3
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  job's done

                  Няма смисъл да казвам, че колегата Bobo се оказа отново прав, дори и при тези кофти снимки . Наистина датчик номер 3 е темп. датчик за инжекциона ( а и вярно само той е с два пина ) Куплунгът му е син, както спомена Mury .

                  Доста е неудобна смяната му според мен - заради малкото пространство, но с малко чалъм става работата. Другото, което мога да споделя е, че трябва да се действа, колкото се може по-бързо след отвиването, защото антифриза умира от желание да изплиска всичко наоколо и ако не попием добре после като загрее пушеците ще са зрелищни.
                  97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
                  02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
                  Accord i-ctdi 2.2 Executive

                  Comment

                  Working...
                  X